mandag den 18. marts 2013

Less is More


Det er først for nyligt gået op for mig, hvor meget sundere det er for håret, hvis man vælger en sulfatfri shampoo. Jeg har en sart hovedbund, som hurtigt kan komme ud af balance, hvis jeg ikke bruger ordentlige produkter. Der er nemlig det ved sulfater, at de godt nok får produktet til at skumme dejligt, men skummet er ikke sundt for hovedbunden. Og selv for folk, der ikke har hovedbundsproblemer, kan en hårplejeserie som Less is More by Brandhuber & Trummer være et godt valg. Jeg har selv Lindengloss Shampoo, Lindengloss Conditioner og Kiesel Wax. De har en lækker konsistens, og håret føles lækkert og sundt efter brug. Hårvoksen er god inden opsætning af håret, fordi den giver masser af hold. Man fornemmer hurtigt, at det er kvalitetsprodukter, og heldigvis er de alle tre meget drøje i brug. Tænker I over indholdet i jeres shampoo? :)

Har I forresten set mit første indlæg på mybeautybox.dk? Ellers er det bare med at trykke lige her ;)



 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar