søndag den 10. marts 2013

Pharmacy Haul

De fleste af mine hudplejeprodukter er fra apoteket. Min hud er forholdsvis sart, og på apoteket har de altid produkter til netop sart hud :) Tre af mine favoritter er Bioderma Crealine H2O Solution, Avene Cleanance K og Avene Thermal Water. De hurtige af jer har garanteret allerede bemærket, at mine produkters emballage står på tysk. Dette skyldes, at jeg ofte handler via tyske apo-rot.de, der har Bioderma og andre fantastiske produkter til billige priser (og Bioderma kan i øvrigt slet ikke fås i Danmark). Jeg er vild med Bioderma Crealine H2O Solution, fordi den fjerner alle former for makeup på en blid, men effektiv måde. Avenes Cleanance K er det eneste produkt, der indtil videre har haft en mærkbar effekt på mine urenheder, og kildevandssprayen fra samme mærke virker beroligende. Køber I også noget af jeres hudpleje på apoteket? :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar