torsdag den 21. marts 2013

Revlon Colorburst Lip gloss Spice It Up

I dag fik jeg min MyBeautyBox. Og i dag blev jeg den lykkelige ejer af en lip gloss fra Revlon - budget mærket, som man desværre ikke kan få i Danmark. Jeg har længe sukket efter flere af deres fine læbeprodukter, mest kendt er nok deres Lip Butters, der for eksempel er vildt populære i England. Men selv om jeg har søgt overalt på nettet, er det endnu ikke lykkedes mig at finde en webshop, som sender Revlon til Danmark, og det er derfor, at jeg blev så fantastisk glad for at se det lille vidunder, da jeg løftede låget af min MyBeautyBox. På trods af en massiv prisforskel bliver Revlons Colorburst Lip Gloss ofte sammenlignet med Chanels Lip Gloss, og jeg må også konstatere, at den langt billigere version fra Revlon er virkelig god. Den er utroligt pigmenteret, hvilket er sjældent for en lip gloss. Og så holder den også længere end andre produkter i samme kategori. De fås i mange smukke farver, og min hedder Spice It Up. Hvis I kender steder på nettet, hvor man kan købe Revlon, så ville jeg i øvrigt blive verdens lykkeligste pige ;)

 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar