mandag den 22. april 2013

My Body Moisturizers

For en pige med et stort skønhedshjerte kan det være utroligt svært at holde sig til de samme produkter. Det resulterede i mit tilfælde i uønskede urenheder på bryst og ryg, men det skulle hurtigt vise sig, at en regelmæssig rutine med gode produkter var løsningen. Så nu har jeg brugt de samme to kropsplejeprodukter i et stykke tid: Matas Avocado Bodyoil og Dove Summer Glow Bodylotion. Det fantastiske ved Matas' kropsolie er, at den er virkelig lækker at bruge lige efter badet. Faktisk elsker jeg duften af produktet i samme kategori, der er med granatæble, men til min sarte hud foretrækker jeg altså versionen uden parfume. I øvrigt er det altid en god ide at bruge uparfumerede produkter efter barbering. Den fungerer bedst sammen med lidt fugtig hud, og resultatet bliver en velfugtet hud, som stråler af velbehag. For ultimativ glød supplerer jeg den med Doves bodylotion, der indeholder en svag mængde selvbruner - perfekt til os med meget lys hud, som er trætte af de ofte alt for mørke almindelige selvbrunere (men Doves Summer Glow Bodylotion fås heldigvis også til mørkere piger). Jeg bruger ikke produkterne sammen, men alt efter hvad jeg har lyst til. Dog har jeg planer om snart at intensivere brugen af den gradvise selvbruner, det varer jo forhåbentlig ikke alt for længe, før vi skal til at have bare ben!

Matas Avocado Bodyoil koster 60 kroner, og Dove Summer Glow Bodylotion (Light) koster 52 kroner. Begge produkter forhandles hos Matas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar