torsdag den 18. april 2013

& Other Stories Mini Haul

Mange af jer ved det garanteret allerede, men en ny butik har indtaget København (og mange andre storbyer - fx London): & Other Stories. Bag det lidt specielle navn gemmer sig et koncept, som H&M og Cos har indflydelse på, og butikkerne rummer alt fra tøj til accessories samt en masse lækre skønhedsprodukter. Jeg var naturligvis mest interesseret i sidstnævnte kategori og måtte vælge imellem butikkens eget skønhedsmærke og andre spændende brands såsom This Works og The Balm. Jeg endte med at købe to produkter fra & Other Stories, der farvemæssigt passer utroligt godt sammen - en neglelak i nuancen "Moire Green" og en håndsæbe fra duftserien Fig Friction. Egentlig ville jeg helst have haft deres bodyscrub med samme duft, men da jeg i øjeblikket ikke ligefrem mangler eksfolierende produkter, blev det altså til en håndsæbe. Og den dufter fantastisk! Jeg glæder mig også helt vildt til at prøve den nye neglelak, men indtil videre fortsætter jeg med at teste holdbarheden på min Shellack fra Depend (læs mere her).

& Other Stories neglelakkerne koster 55 kroner, og håndsæben koster 40 kroner. Se mere på www.stories.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar