tirsdag den 23. april 2013

Redken Color Extend Shampoo & Conditioner

Jeg har aldrig fået farvet hår. For 6-7 år siden fik jeg ofte lavet striber, men i dag er min lysebrune hårfarve 100 procent naturlig. Derfor virker det måske lidt underligt, når jeg lige om lidt erklærer min kærlighed til en serie fra Redken, som er til netop farvet hår. Men disse produkter er simpelthen så lækre, og jeg er ret sikker på, at alle hårtyper vil få glæde af dem. For det første dufter de helt vildt godt - jeg ved, at det ikke skal være den afgørende faktor, men jeg elsker altså, når mine produkter dufter skønt! Derudover bliver håret fantastisk blødt efter brug af serien. Det har især været en fordel efter mine mange ture i svømmehallen, idet klor jo ikke ligefrem er fugtgivende for håret. Den knastørre fornemmelse er fortid med Color Extend, og det er (næsten) med gråd i stemmen, at jeg må erkende, at jeg snart har to tomme emballager i svømmetasken.

Derfor ville jeg elske at få af vide, hvor I køber jeres Redken produkter. Hvilke steder koster de mindst?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar