mandag den 29. april 2013

Rimmel ScandalEyes Mascara & Waterproof Eyeliner

Rimmel har efterhånden lavet flere gode ScandalEyes produkter, og jeg har prøvet to af dem - en mascara og en eyeliner.  Jeg må indrømme, at jeg var lidt skeptisk omkring den kæmpe mascarabørste, som ScandalEyes mascaraen er udstyret med, men den skulle vise sig at give masser af volumen, og det er lige, hvad jeg har brug for. Den orange emballage er frisk og opsigtsvækkende, og man er altid sikker på at finde den i makeuptasken. Dog er mascaraen efterhånden blevet lidt tør, men det er altså acceptabelt til en pris på omkring 90 kroner. ScandalEyes Waterproof Eyeliner er meget holdbar og fås i mange smukke farver. Min hedder "Taupe" og kan desværre ikke fås i Danmark, men jeg fandt den via engelske asos.com. Alt i alt to super gode og ikke mindst budgetvenlige produkter, som helt klart kan anbefales!

Er I også glade for disse produkter?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar