mandag den 13. maj 2013

Vinylux

Vinylux er en nyhed fra CND, der nok især er kendt for deres Shellac. Denne nye teknologi fjerner behovet for underlak og lover en holdbarhed på op til 7 dage. Derudover styrkes lakken naturligt hver gang den udsættes for lys - smart! Min oplevelse med Vinylux var dog ikke, at den holdt sig pæn i en uge. Faktisk måtte jeg allerede fjerne den efter 4 dage, men jeg har før haft problemer med de såkaldt langtidsholdbare lakker (se mere her). Måske er det bare mine negle, som er problemet? Til gengæld skal Vinylux have ros for den korte tørretid. Neglene behøvede kun 8 minutter i alt, og der kom ingen ridser overhovedet. Og så er farveudvalget altså også virkelig godt. Negleteknikeren fra CND, som lavede mine negle, fik mig øvrigt til at love, at jeg skulle minde jer søde læsere om vigtigheden i at have velplejede negle. Hænderne er vores visitkort, så vi skal huske at give dem masser af pleje med både håndcreme og negleolie - en lækker lak er bare prikken over i'et. Apropos negleolie kan jeg i øvrigt afsløre, at verdens bedste af slagsen snart kommer på bloggen.

Har I prøvet Vinylux?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar