onsdag den 12. juni 2013

Maybelline Color Tattoo 35 On and on Bronze

 
 

 
Det er en af de der travle hverdagsmorgener. Klokken er ved at være mange, og makeuppen er hverken helt eller halvt færdigt. Man vil gerne ligne en, der har brugt lang tid på looket, men faktum er, at tiden simpelthen ikke er der til det. What to do? Cremeøjenskyggen her er svaret. Med Maybellines Color Tattoo øjenskygger får du nemlig ultra holdbare øjenskygger, som er utroligt nemme at påføre. Jeg har tidligere nævnt den matte nuance 40 Permanent Taupe lige her, men i dag er det en skinnende udgave i 35 On and on Bronze. Den gør virkelig meget på virkelig kort tid, og det er jo fantastisk! De kan sagtens bruges som en base under andre øjenskygger, men jeg synes nu også, at den gør det utroligt godt alene. Disse øjenskygger påføres bedst med en finger, og så er man ellers good to go!
 
Maybelline Color Tattoo i On and on Bronze kan blandt andet fås på nelly.com 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også den cremeøjenskygge til de travle morgener! Den og Pink Gold er mine favoritter. Jeg har også købt dem på nellys hjemmeside faktisk :-) Det er en skam at Matas ikke sælger dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også, at Matas' udvalg er lidt kedeligt. Men så er det jo godt, at der findes andre muligheder ;-)

      Slet