mandag den 26. august 2013

Maybelline Colossal Color Shock Mascara in Turquoise Electric

Farvet mascara. Det er ikke noget for mig. Sådan har min holdning altid været, lige indtil jeg så de nye Color Shock mascaraer fra Maybelline. Den lilla og den mørkeblå var for mig ikke så revolutionerende, men den turkise - den måtte jeg bare eje! Effekten var ikke så markant, som jeg havde forventet, da jeg fik den på vipperne for første gang. Det gør den egnet til hverdagsbrug, og det er jo også en god ting. På billedet har jeg kombineret den med en guld eyeliner, og det synes jeg egentlig fungerer meget godt. Alt i alt blev jeg positivt overrasket over mit første mascara køb i denne kategori, og jeg har helt sikkert fået øjnene op for de farvede mascaraer. Har I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar