tirsdag den 8. oktober 2013

Rimmel Lasting Finish Lipstick By Kate 107




Denne læbestift er godt nok ikke en nyhed længere, men den fine mørkerøde farve gør den alligevel særdeles aktuel dette efterår. Kate Moss læbestifterne er cremede samt utroligt holdbare, og farveudvalget er genialt. I mine øjne laver Rimmel generelt rigtig gode læbeprodukter på budget (jeg har fx lige købt en ny farve af de fantastiske Apocalips Lip Lacquers), og Lasting Finish Lipstick By Kate er ingen undtagelse. Jeg vil bruge farve nummer 107 sammen med en forholdsvis simpel makeup - på billedet har jeg kun et par lag mascara på vipperne. Holder I ligesom mig også meget af den skønne mørkerøde efterårsfarve, så er denne læbestift altså en super god og billig mulighed, hvis man ønsker at spare lidt penge :)

Rimmel Lasting Finish læbestifterne kan købes på matas.dk til 70 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar