onsdag den 9. oktober 2013

Sally Hansen Lustre Shine Nail Color Scarab


På trods af, at sommeren ikke længere er i blandt os, vil jeg alligevel vise jer den sommerfarve som gjorde, at jeg brugte mest tid på at beundre mine negle. Det er Sally Hansens Scarab, der som I nok kan se minder utroligt meget om den fantastisk smukke Azuré fra Chanel. Scarab er altså rigtig god, hvis man ikke lige har råd til (endnu) en Chanel neglelak. Farven svarer lidt til de fine metalliske nuancer, som mange biller har, og det er virkelig noget, som pynter på neglene. Jeg var dog ikke fan af Sally Hansens børste, som jeg fandt alt for lang og tynd, men nu er jeg også klart mest til brede pensler.

Sally Hansen Lustre Shine Nail Color i 007 Scarab kan desværre ikke findes på Matas' webshop, men jeg har set den i flere af deres butikker til halv pris - det vil sige 45 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar