tirsdag den 17. december 2013

ACE of FACE EyeRule Extending Serum



Månedens ACE of FACE produkt er en del anderledes end de produkter, som jeg tidligere har vist på bloggen. Det er nemlig et plejende serum, som eftersigende skulle virke vækstfremmende grundet sit indhold af den aktive ingrediens Kerastim S. Man påfører blot produktet langs vippekanten på rene øjenomgivelser, og så skulle magien vise sig efter fire uger. Nu vil jeg så ikke påstå, at produktet er dårligt, men overordnet set har det ikke virket på mig. Mine øjenvipper har desværre stadig samme længde som før. Men når det så er sagt, så må jeg da indrømme, at mine vipper umiddelbart er blevet sundere, idet de føles langt stærkere. Når man har opnået de ønskede resultater, er det nok at nøjes med påføring af produktet 2-3 dage om ugen. Men jeg bruger den altså stadigvæk hver aften.

Køb ACE of FACE EyeRule Extending Serum for 349 kroner på aceofface.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar