søndag den 20. april 2014

Lipstick Weeks: Tromborg Lipstick Bellatrix


I de næste to uger er der "Lipstick Weeks" på bloggen. Her vil jeg fortælle om mine yndlingsprodukter til læberne (også andre læbeprodukter end læbestift) - så der skulle være noget for enhver smag.

Rød læbestift er noget, som mange er lidt bange for. Det kan være svært at finde den rigtige nuance samt at lægge den pænt, og så er der jo også risiko for, at den smitter af på tænderne. Men nogensinde ved man bare, når man har fundet det helt rigtige produkt, og sådan har jeg det med Bellatrix fra danske Tromborg. Den indeholder plejende økologiske olier, og så har den en silkeblød konsistens. Læberne får den flotteste røde farve, og emballagen er virkelig pæn. Jeg er så glad for den, at jeg altid har den med i tasken. Røde læber er nemlig det perfekte tilbehør, hvis man har brug for at tilføje noget ekstra til sit look - og faktisk er det også super smukt til et næsten nøgent ansigt, hvor der kun er fokus på læberne.

Tromborg Lipstick Bellatrix koster 290 hos Matas.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar