tirsdag den 27. november 2012

Isadora Inliner Kajal

Efter at have læst de skønne BeautyJunkies positive omtale af Isadoras Inliner Kajal i 56 Blonde tilpas mange gange, så måtte jeg bare prøve den selv. Det er en nude eyeliner, og den skulle være fantastisk til at give øjnene et mere friskt look. I kender måske allerede tippet med at lægge en hvid eyeliner i øjets våde kant, men den hvide farve kan virke meget unaturlig, og det er her den nude eyeliner kommer ind i billedet. Den giver netop en mere naturlig farve, og det kan være rart på sådan en træt hverdagsmorgen, hvor man (igen) har fået for lidt søvn. Sammen med min mascara (til det formål er denne stadig favoritten) og Isadoras Inliner Kajal bliver mine øjne lidt mere "normale" på disse trætte morgener. Jeg er og bliver bare ikke morgenmenneske, men nude eyeliner hjælper en smule på det ;)

Fås bl.a. hos Magasin til 79 kroner

Mit første produkt fra Isadora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar